علت ریزش تون کوین و نات کوین چیست؟ (۴ شهریور ۱۴۰۳) | پاول دوروف در فرانسه بازداشت شد پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام در فرانسه بازداشت شد + علت و جزئیات ویدئو | شنارفتن «اطلس»، ربات انسان‌نمای شرکت «بوستون داینامیکس» اگر این چهار کاراکتر را در IOS تایپ کنید، بخشی از نرم‌افزار آیفونتان از کار می‌افتد بالاخره مشخص شد چه کسانی در خرید توئیتر به ایلان ماسک کمک کرده‌اند کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر اختلال در پیام‌رسان بله (۲ شهریور ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر صنعت بازی‌سازی مشهد در آستانه تحول بزرگ است دانشمندان بالاخره کشف کردند که داخل کره ماه چه چیزی وجود دارد زمان عرضه اولیه ویژگی بحث‌برانگیز Recall ویندوز ۱۱ مشخص شد خطوط تلفن ثابت مشترکان خیابان دانشگاه شیروان قطع می‌شود+جزئیات اولین پست ستار هاشمی در فضای مجازی، پس از کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس + عکس ستار هاشمی، با رأی اعتماد نمایندگان مجلس، وزیر ارتباطات دولت پزشکیان شد + تعداد آرا کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی
سرخط خبرها

تصاویری غیررسمی از گوگل پیکسل ۸ پرو لو رفت + جزئیات

  • کد خبر: ۱۷۲۶۰۴
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
تصاویری غیررسمی از گوگل پیکسل ۸ پرو لو رفت + جزئیات
ساعاتی پیش در Reddit چند تصویر به بیرون درز کرد که نمونه اولیه پیکسل ۸ پرو را نشان می‌دهد. البته الان این تصاویر و حسابی که آن‌ها را ارسال کرده است حذف شده‌اند.

شهرآرانیوز - شرکت‌ها از افشاگری‌ها خوششان نمی‌آید و گوگل در سال‌های اخیر یکی از بیشترین آسیب‌‌ها را از این حوزه خورده است؛ تا جایی که این شرکت در معرفی گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های آینده‌اش دست پیش گرفته است تا به نوعی جلوتر از جریان نشت اطلاعات باشد؛ اما هنوز هم دائماً از این جریان عقب می‌افتد.

ساعاتی پیش در Reddit چند تصویر به بیرون درز کرد که نمونه اولیه پیکسل ۸ پرو را نشان می‌دهد. البته الان این تصاویر و حسابی که آن‌ها را ارسال کرده است حذف شده‌اند.

تصاویری غیررسمی از گوگل پیکسل 8 پرو لو رفت + جزئیات

در این تصاویر همچنان همان طراحی نمادین پیکسل را می‌بینیم، با دوربین «ویزور» یا «جزیره دوربین بزرگ که از یک طرف به طرف دیگر کشیده می‌شود.

از برچسب «فقط برای آزمایش/ارزیابی» روی گوشی می‌توان فهمید که این گوشی یک نمونه اولیه است. این نمونه اولیه دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ ساخت سامسونگ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS ساخت SK Hynix است.

از آنجایی که قرار نیست این دستگاه فروخته شود، و از آنجایی که Pixel ۸ Pro هنوز در حال توسعه است، جزئیات این دستگاه را خیلی جدی نگیرید. یگ الگوی عجیب هم پشتی گوشی دیده می‌شود که ممکن است برای جلوگیری از نوعی نشتی اطلاعات باشد

اما این باید نشانه خوبی باشد که طراحی پیکسل ۸ پرو نزدیک به طراحی سری قبلی خود خواهد ماند. Pixel ۸ و Pixel ۸ Pro احتمالا در ماه اکتبر عرضه می‌شوند، بنابراین زمان زیادی برای دیدن آن‌ها در اخبار رسمی باقی مانده است.

به هر حال، طبق اطلاعاتی که قبلاً شایعه شده بود، آن حباب دایره‌ای زیر فلاش LED یک دماسنج مادون قرمز است. Pixel ۸ Pro با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۳۴۴x۲۹۹۲ OLED صدوبیست هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به روزشده با سنسور ISOCELL GN۲ سامسونگ، سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX۷۸۷ و همان زوم اپتیکال ۵ برابری عرضه خواهد شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->